Rabu, 18 November 2009

Sijil Pelajaran Malaysia 2009

assalamualaikum..berjumpa lagi di ruangan ini. dah lama tak tulis..bukan apa senang cakapnya...malas itu je.. alhamdulillah bulan ini Nov semua student form 5 berjuang diatas nama SPM semoga semuanya berjaya terutama subjek saya..InsyaAllah ada usaha adalah kejayaan dan setiap kemenagan itu perlu pengorbanan..semua student diharapkan teruskan perjuangan ini..jadilah orang yang berguna mampu menjadi aktivis masyarakat.Kenangan bersama anda semua memang sukar dilupakan dan anda pernah hadir dalam liputan sejarah kehidupan saya..terima kasih student 5d2, 5b1,5b2 5e,5a1,5a2 and smile student..subha from 5e...good luck. Lepas sekolah teruskan perhubungan kalau ada peluang buat Re-union...ok tu

3 ulasan:

  1. terima kasih ustaz..
    jasa ustaz tidak saya lupakan...

    BalasPadam
  2. ustaz...
    cmne skola skang?
    best x tahun 2010?
    rindu time skola dulu.. hahaha

    BalasPadam
  3. Salam,
    Izinkan saya tinggalkn sedikit catatan diblog uztaz.

    SMJK Yoke Kuan sekolah saya dulu. Dah saya tinggalkan lebih dari 30tahun. MCE 1978.

    Semoga Uztaz istiqomah menulis.

    BalasPadam